Bestuur en dienstverlening

Thema Dienstverlening, wat hebben we daarvoor gedaan?

Wat wilden we daarvoor doen?

Wat hebben we daarvoor gedaan?

1

Elektronische Diensten (EDiensten). Wij blijven onze producten en diensten verbeteren en uitbreiden waar nodig en mogelijk is. De aanbesteding voor een nieuwe applicatie voor Burgerzaken heeft een grote invloed op hoe we onze diensten gaan aanbieden.

2

Melding openbare ruimte (MOR).
In het lopende jaar 2020 voeren we diverse verbeteringen door. En ook in 2021 zetten we in op dit thema omdat het voor onze inwoners een belangrijke dienstverlening is. We evalueren in 2021 de verbeterde aanpak en onderzoeken - samen met inwoners, ondernemers en organisatie - waar we nog kunnen optimaliseren.

3

Digitale aanvraag huwelijk & geregistreerd partnerschap. In 2020 is onderzoek geweest naar de haalbaarheid en ook een keuze gemaakt met welke leverancier we in zee gaan. 2021 wordt het jaar voor de uitrol van deze keuze en kunnen bruidsparen hun huwelijk volledig digitaal regelen.

Deze pagina is gebouwd op 07/21/2022 11:44:06 met de export van 07/21/2022 11:26:11