Overige gegevens

Prestatie- en effectindicatoren

Thema Bedrijfsvoering

nr.

Prestatie-indicatoren

Realisatie
 2020

Streef-waarde 2021

Realisatie
 2021

Algemeen

1.

Aantal werkprocessen verbeterd in het kader van LEAN (totaal van 270)

3 werkprocessen
1 verbetertraject

6

6 werkprocessen. Resultaat op jaarbasis:

  1. Huwelijken (300 uur)
  2. Crediteuren (3.360 uur)
  3. Begrotingswijzigingen (1.596 uur)
  4. 1250 Posten (geparkeerd)
  5. MOR-email (net opgestart)
  6. Smart Geynwijs (onbekend)

3 verbetertrajecten (weekstarts)

  1. MT Openbaar Domein
  2. Financiële Administratie
  3. Milieutoezichthouders TVL

2.

Volledig gedigitaliseerde processen in het kader van substitutie (totaal van 270)

83 inkomend
2 uitgaand

20

Deze doelstelling is bijna geheel gerealiseerd. De uitgaande en inkomende poststromen zijn onder substitutie gebracht. Aan de processen van burgerzaken wordt de laatste hand gelegd en zal in 2022 afgerond worden.

Vastgoed

  1.  

VI: Actieplan MVI

Het actieplan is ondertekend en wordt uitgevoerd.

Twee categorie-plannen gereed

Drie categorie-plannen gereed

  1.  

Verduurzaming Autopool

2 dienstauto’s
3 poolauto’s
2 straatscooters

1

0 Niet gerealiseerd omdat we het gehele wagenpark gaan herzien op gebruik. De impact van corona heeft ook impact op gebruik van de autopool.

  1.  

Verduurzaming vastgoed deel 1, led-verlichting aanbrengen

85%

20%

85%

  1.  

Verduurzaming vastgoed deel 2, gebouwen energieneutraal maken

5%
start onderzoek

10%

10%

Goed werkgeverschap

  1.  

Verzuimpercentage (1)

6,21%

5.8%

6,7%

  1. Het verzuimpercentage is het totaal aantal ziektedagen van de werknemers, in procenten van het totaal aantal beschikbare (werk-/kalender)dagen van de werknemers in de verslagperiode.
Deze pagina is gebouwd op 07/21/2022 11:44:06 met de export van 07/21/2022 11:26:11